اجاره دستگاه زردی نوزاد در منزل برای زردی نوزاد

برای درمان سریع زردی کودک دلبند شما چه کاری انجام میدهیم؟

بیمه تکمیلی

 

مناسب ترین قیمت برای اجاره دستگاه زردی نوزاد در منزل و ارایه مدارک لازم برای بیمه های تکمیلی

 

سرعت بالا

ارسال جدیدترین دستگاه های درمان زردی نوزاد در کمتر از 1 ساعت در کل تهران و کرج

اجاره دستگاه زردی نوزاد با بالاترین سرعت

تیم متخصص

مشاوره رایگان برای اجاره دستگاه زردی نوزاد پاسخگویی و 24 ساعته در طول درمان

زیر نظر پزشک متخصص برای درمان زردی و بدون نیاز به نصب و راه اندازی دستگاه با یک دکمه

دستگاه ال ای دی

8لامپ / طول موج 460

تمام اتوماتیک

  • لامپ های ال ای دی
  • طول موج مناسب جهت درمان قطعی
  • کالیبراسیون دقیق لامپ ها
  • دارای  مجوز وزارت بهداشت

دستگاه سه بعدی

۶لامپ / طول موج460

بدون نیاز به چشم بند

  • تابش نور از سه جهت
  • امکان شیر دهی حین درمان
  • دارای تب سنج بدن نوزاد
  • تمام اتوماتیک
  • طول موج دقیق برای درمان قطعی

دستگاه ال ای دی

4 لامپ / طول موج 460

تمام اتوماتیک

  • لامپ های ال ای دی
  • طول موج مناسب جهت درمان قطعی
  • کالیبراسیون دقیق لامپ ها
  • دارای  مجوز وزارت بهداشت
  • قابل استفاده بدون چشم بند

بیماری زردی چیست؟

معمولا هشتاد درصد از نوزادانی که تازه متولد میشوند، دچار بیماری زردی میشوند. پس اگر در روزهای ابتدایی تولد نوزاد دلبندتان متوجه زردی او شدید نگران نباشید. ما شما در درمان تضمینی و سریع زیر نظر پزشکان متخصص نوزادان همراهی میکنیم.

معمولا درصد زیادی از نوزادان فول ترم یعنی نوزادی که در زمان کامل به دنیا امده اند، دچار زردی میشوند. این پدیده امکان دارد در روزهای اول تولد نمایان شود و تا چهل روزگی ادامه دار باشد.

به بالا بودن میزان بیلی روبین در خون زردی گفته میشود. زردی یا یرقان در اثر شدن زیاد شدن بیلی روبین در خون نوزاد پدید می اید.

شما در هر سنی که باشید بیلی روبین در خون شما وجود دارد. با از بین رفتن یا لیز شدن گلبول های قرمز ماده ای به نام بیلی روبین پدید می اید.

کار دفع بیلی روبین بر عهده ی اندامی به نام کبد میباشد. دفع بیلی روبین از طریق مدفوع انجام میشود.

دلایل زردی نوزاد چیست؟

زردی دلایل مخلتفی دارید که چند نمونه از آن را برای شما عنوان خواهیم کرد.

1-یکی از دلایل زردی کم بودن شیر مادر است. مخصوصا در روزهای ابتدای تولد نوزاد این موضوع باعث بالا رفتن بیلی روبین میشود. زیرا نوزاد در صورت نخوردن شیر قادر به دفع بیلی روبین از طریق مدفوع نیست.

2-یکی دیگر از عوامل زردی ناسازگاری گروه خون است. اگر گروه خون مادر و نوزاد یکی نباشد، نوزاد دچار زردی خواهد شد. در واقع میتوان گفت برای مثال مادری با گروه خون o+ و نوزادی با گروه خون b+ و یا a+ ناسازگاری گروه خون دارند. باید توجه داشت باشید این نوع از یرقان با سرعت بیشتری بالا می رود.

3-تولد زودهنگام نوزاد هم از عوامل به وجود امدن این پدیده می باشد. با زود به دنیا امدن نوزاد انزیم های کبد به حدنصاب لازم نمیرسد. یعنی توانایی دفع زردی در کبد نوزاد وجود ندارد.

4-یکی دیگر از عامل های این بیماری در نوزادان بیشتر از ده روز، زردی شیر مادر است. این نوع معمولا در هفته ی دوم تولد پدیدار میشود. به این صورت کبد نوزاد قدرت لازم برای دفع شیر مادر را ندارد. در این صورت توسط پزشک توصیه میشود شیر مادر را برای دو تا چهار روز قطع نمایید.

درمان زردی از طریق اجاره دستگاه زردی نوزاد

شما میتوانید بعد از اطلاع از عدد زردی نوزاد دلبندتان با استفاده از دستگاه فتوتراپی یا دستگاه درمان زردی، این کار را به راحتی در منزل خود انجام دهید.

اجاره دستگاه زردی نوزاد برای درمان در منزل راهی اسان برای کاهش زردی نوزاد میباشد.

باید توجه داشته باشید استفاده از دستگاه فتوتراپی در منزل مزیت های بسیار زیادی دارد. شما بدون انجام هزینه های گزاف و بسیار زیاد میتوانید درمان را با خیال اسوده انجام دهید.

اجاره دستگاه زردی نوزاد در منزل

اگر در روزهای ابتدای تولد کودک دلبندتان متوجه زرد شدن پوست او شدید میتوانید با اجاره دستگاه زردی نوزاد این بیماری را به راحتی درمان کنید. فراموش نکنید استفاده از دستگاه استاندارد و مناسب یکی از مهم ترین نکاتی است که باید به آن توجه داشته باشید.

بعد از اجاره دستگاه زردی نوزاد برای فرزند دلبندتان یکی از مواردی به باید به آن توجه کنید استفاده از کارشناس متخصص و همراهی پزشک در طول درمان است.

چرا که حتما برای درست انجام شدن طول درمان شما باید از پزشک و کارشناس کمک بگیرید. زیرا شما اطلاعات کافی برای استفاده ی صحیح و نکات لازم و مهم را برای درمان درست ندارید.

ازین رو حتما باید از پزشک و کارشناس استفاده نمایید. درمان زردی را صرفا به دید اجاره دستگاه زردی نوزاد در نظر نگیرید. چرا نیمی از درمان بر عده ی دستگاه فتوتراپی است. نیمی دیگر را طول درمان صحیح در بر میگیرد.

لطفا بعد از اجاره دستگاه فتوتراپی برای درمان زردی نوزاد خود، از پزشکان مجموعه مشاوره تغذیه نوزاد برای جلوگیری از پایین آمدن سطح قند خون نوزاد را دریافت بفرمایید.

برای دریافت خدمات اجاره دستگاه زردی نوزاد با ما  به صورت رایگان و 24 ساعته تماس بگیرید و مشاوره دریافت کنید.

شرایط اجاره دستگاه زردی نوزاد

اگر ساکن تهران و یا حومه تهران و یا کرج و حومه کرج هستید میتوانید به صورت 24 ساعته و شبانه روزی از خدمات ما استفاده نمایید.

فقط کافیست با شماره تماس بگیرید و شرایط نوزاد را شرح دهید و بهترین دستگاه زردی نوزاد را درب منزل خود دریافت کنید.

قیمت اجاره دستگاه زردی نوزاد

اجاره دستگاه زردی نوزاد در منزل برای زردی نوزاداجاره فوری دستگاه فتوتراپی RX تپکواجاره فوری دستگاه فتوتراپی اینتنسیو پرتابلاجاره فوری دستگاه فتوتراپی درمان زردی نوزاد تپکو مدل SMGقیمت اجاره دستگاه زردی نوزاد

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *