اجاره دستگاه زردی نوزاد در تهران

طرف قرارداد با کلیه بیمه های پایه و تکمیلی

اجاره دستگاه زردی نوزاد در منزل، بهترین و کم هزینه ترین راه درمان زردی نوزاد است. اندازه، ویژگی و کارکرد انواع دستگاه زردی نوزاد متفاوت بوده و دستگاه فتوتراپی زرد ایران در مدل های 4، 6 و 8 لامپه هستند.

امروز با ما تماس بگیرید تا درباره گزینه های اجاره ما بیشتر بدانید و درمان زردی نوزاد خود را شروع کنید.

دستگاه زردی نوزاد

اجاره دستگاه زردی نوزاد در کلیه مناطق تهران -نقاط تحت پوشش برای اجاره دستگاه‌ زردی نوزاد

پاسخگوی در کمترین زمان ممکن

با ما از طریق شماره تماس های زیر در تماس باشید

دسترسی محله سلسبیل

محله سلسبیل از محلات خوش مسیر مرکزی تهران است. وجود خیابان توحید ، دسترسی این محله را به نقاط شمالی و جنوبی تهران فراهم می کند. خیابان توحید با اتصال به بزرگراه چمران دسترسی محله را به محله هایی مانند ، محله ستارخان ، محله گیشا ، محله سعادت آباد و محله مرزداران فراهم کرده و در جنوب خیابان توحید و بزرگراه نواب ، دسترسی محله به مناطق جنوبی تهران مانند ، محله جوادیه ، محله خزانه و محله نازی آباد فراهم می شود. همچنین خیابان آزادی ، دسترسی محله رودکی را به محله هایی مانند طرشت و ستارخان و مهرآباد فراهم می کند.

حمل و نقل عمومی محله سلسبیل

محله سلسبیل از نظر حمل و نقل عمومی وضعیت بسیار خوبی دارد. خیابان آزادی محل عبور اتوبوس های بی آر تی است و این امکان را به شما می دهد تا بتوانید از این ناوگان استفاده کنید. خیابان امام خمینی نیز در میانه خطوط بسیاری از اتوبوس ها است که دسترسی این محله را به ناوگان اتوبوسرانی امکان پذیر ساخته است.

دستگاه زردی

اجاره دستگاه زردی نوزاد در تهراناجاره دستگاه زردی نوزاد در کل کشوراجاره دستگاه زردی نوزاد شرق تهراناجاره دستگاه زردی نوزاد شمال تهراناجاره دستگاه زردی نوزاد غرب تهراندستگاه زردی نوزاد در منزلقیمت دستگاه زردی نوزادقیمت کرایه دستگاه زردی نوزادهزینه اجاره دستگاه زردی نوزاد

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *