اجاره دستگاه زردی نوزاد

استاد معین

قیمت فوق العادت و ارسال سریع

درمان زردی نوزاد در منزل

اجاره دستگاه زردی نوزاد در استاد معین

طرف قرارداد با کلیه بیمه های پایه و تکمیلی

اجاره دستگاه زردی نوزاد در منزل، بهترین و کم هزینه ترین راه درمان زردی نوزاد است. اندازه، ویژگی و کارکرد انواع دستگاه زردی نوزاد متفاوت بوده و دستگاه فتوتراپی زرد ایران در مدل های 4، 6 و 8 لامپه هستند.

امروز با ما تماس بگیرید تا درباره گزینه های اجاره ما بیشتر بدانید و درمان زردی نوزاد خود را شروع کنید.

دستگاه زردی نوزاد

اجاره دستگاه زردی نوزاد در کلیه مناطق تهران -نقاط تحت پوشش برای اجاره دستگاه‌ زردی نوزاد

پاسخگوی در کمترین زمان ممکن

با ما از طریق شماره تماس های زیر در تماس باشید

دسترسی محله استاد معین

محله استاد معین یکی از خوش مسیرترین محله های تهران است. بزرگراه لشگری ، بزرگراه آیت الله سعیدی ، بزرگراه یادگار امام ، خیابان انقلای و خیابان هاشمی ، همگی در اطراف این محله قرار داردند. اگر بخواهیم سه مسیر تردد اصلی بلوار استاد معین را به شما معرفی کنیم ، باید از خیابان انقلاب وارد بلوار استاد معین شوید. مسیر دیگر از طریق بزرگراه آیت الله سعیدی وخیابان هاشمی است و مسیر ورودی شرقی آن از طریق خیابان دامپزشکی است. این مسیرها جزو بهترین مسیرهای دسترسی به محله استاد معین هستند. این محله دسترسی بسیار مناسبی به نقاط مرکزی شهر مانند میدان انقلاب و میدان امام حسین دارد. همچنین از طریق بزرگراه لشگری و اتوبان شهید فهمیده به محله های غربی تهران مانند محله بلوار فردوس ، محله اکباتان ، شهر زیبا محله شهرک گلستان داشته و از طریق بزرگراه جناح نیز به محلات صادقیه و مرزداران و پونک و سعادت اباد دسترسی خواهد داشت. بنابراین برای زندگی در محله استاد معین به هیچ وجه نگران دسترسی های آن نباشید.

برج آزادی
در محله استاد معین ، هیچ مکانی معروفتر و بالاتر از میدان و برج آزادی نیست. برج آزادی جزو شناسنامه های تهران است که در سال های اخیر نقش بسیار پر رنگی را در شناسایی شهر تهران به عنوان شهری با ویژگی های مدرنیته ایفا کرده است. این ویژگی ها باعث شده است تا برج آزادی شاخص ترین اثر این محله باشد. همچنین میدان آزادی پر تردد ترین میدان غرب تهران و ورودی غربی تهران در دهه های 40 و 50 بود که تا کنون نیز این موقعیت را حفظ کرده است و هیچ کدام از میادین غرب تهران به مانند میدان آزادی پر تردد نیستند. میدان آزادی جزو جاهای دیدنی تهران است.

پارک المهدی
پارک المهدی از جمله بوستان های قدیمی تهران است که در مجاورت میدان آزادی قرار دارد. بوستان المهدی از زیباترن و خاطره انگیزترین بوستان های غرب تهران در زمان خود بود. وجود دریاچه پارک المهدی در کنار مجموعه های شهر بازی المهدی این بوستان را از قدیم محل گشت و گذار خانواده ها در جنوب غرب تهران کرده بود. بی راه نیست اگر گفته شود روزگاری پارک المهدی میدان آزادی ، برای جنوب غربی های تهران، حکم دریاچه چیتگر را داشت ، چرا که دریاچه پارک المهدی در آن زمان تنها دریاچه مصنوعی غرب تهران بود.

بازار تره بار هاشمی
بازار تره بار هاشمی جزو اولین بازارهای تره بار تهران بود که در دهه هفتاد در محله استاد معین و در ضلع شمال غرب خیابان هاشمی افتتاح شد. بازار تره بار هاشمی تا دهه هشتاد بزرگترین بازار تره بار جنوب غرب تهران بود و در تمام این مدت تاثیر بسیار خوبی بر توزیع ارزاق روزانه در بین ساکنین این محله داشت

دستگاه زردی

اجاره دستگاه زردی نوزاد جنوب تهراناجاره دستگاه زردی نوزاد در تهراناجاره دستگاه زردی نوزاد در کل کشوراجاره دستگاه زردی نوزاد شرق تهراناجاره دستگاه زردی نوزاد شمال تهراندستگاه زردی نوزاد در منزلقیمت کرایه دستگاه زردی نوزادهزینه اجاره دستگاه زردی نوزاد

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *