اجاره و ارسال سریع 

 تجهیزات پزشکی

با ما تماس بگیرید، بقیه را فراموش کنید

برترین تجهیزات ما، برای درمان موثر و کارآمدِ نوزادانِ مبتلا به زردی طراحی شده است.

امروز با ما تماس بگیرید تا درباره گزینه های اجاره ما بیشتر بدانید و درمان زردی نوزاد خود را شروع کنید.

اجاره تجهیزات پزشکی

اجاره تجهیزات پزشکی

اجاره تجهیزات پزشکی در منزل زمانی می‌تواند گزینه‌ی ایده‌آلی باشد که دستگاه مورد نظر شامل خصوصیاتی نظیر استفاده ساده و راحت، استفاده چند گانه، دقیق و انعطاف پذیر و درصد خطای کمی نیز باشد. شما می توانید از اجاره تجهیزات پزشکی شبانه روزی آرین طب استفاده کنید.

ارائه اجاره تجهیزات پزشکی  به صورت شبانه روزی در تهران اعم از:

  • اجاره دستگاه اکسیژن ساز

دستگاه اکسیژن ساز از دستگاه های پزشکی و کمک تنفسی است که برای بیماران با درصد اشباع اکسیژن پایین و زیر90% به کار می رود.این دستگاه با برق کار می کند و دو مدل ثابت و پرتابل دارد.از مزایای این دستگاه راحتی و ارامش بیمار،استفاده راحت و اسان،عدم وجود خطر اشتعال مانند کپسول اکسیژن می توان نام برد.هم چنین این دستگاه اکسیژن  را به صورت خشک و مرطوب تولید می کند و قابلیت تولید اکسیژن به صورت پالسی و پیوسته را دارد.از پررنگ ترین ویژگی های این دستگاه،تولید اکسیژن بهداشتی با به کارگیری فیلتر های دستگاه اکسیژن ساز می باشد.

این دستگاه یک گزینه انتخابی مهم در شرایط زیر می باشد:

الف-پیشگیری از آسیب های احتمالی ناشی از کمبود میزان اکسیژن در بدن

ب-آپنه خواب

ج-نارسایی ریه یا آمفیزم

د-اسم

ه-کرونا

و-برونشیت

ی-سرطان ریه

ع-ذات الریه

  • اجاره تخت بیمارستانی

این تخت ها مخصوص بیماران بستری شده در بیمارستان تهیه شده اند و برای کسانی که تا مدتی نیاز به مراقبت ویژه دارند نیز استفاده می شود.این تخت ها قابلیت تنظیم ارتفاع و تنظیم زاویه دارد.هم چنین دارای ترمز چرخ ها و حفاظ هایی کنار تخت هستند که مانع از افتادن بیمار می شود.

  • اجاره کپسول اکسیژن

کپسول اکسیژن یک مخزن ذخیره اکسیژن است که برای اکسیژن‌رسانی به کسانی اکه دچار کمبود و کاهش اکسیژن هستند،استفاده می شود.( معمولا افراد با کمبود اکسیژن بیشتر دچار بیماری های قلبی، ریوی،یا مسمومیت با گاز هستند.)

کپسول اکسیژن شامل یک مخزن استوانه ای شکل جهت ذخیره اکسیژن و یک مانومتر(دارای فشار سنج،شیر تنظیم کننده خودکار،جریان سنج،پیچ کنترل،شیشه محتوی آب مقطر است)

  • اجاره پمپ انفوزیون (پرفیوزر)

پمپ انفوزیون(پرفیوزر) برای تزریق مایعات به بدن در مدت زمان طولانی و میزان مشخص در هر ساعت(میلی‌لیتر بر ساعت ‏‎(ml/h) ‎  ) استفاده می شود.این دستگاه بیشتر در بخش های ویژه برای بیماران با شرایط ویژه و با داروهای خاص و بعداز جراحی ها استفاده می شود.

از محاسن پمپ انفوزیون(پرفیوزر) ، كنترل فشار مایع تزریقی و ممانعت از آسیب رسیدن به رگ بیمار حین افزایش احتمالی بیش از حد فشار تزریق است.هم چنین این دستگاه دارای الارم هایی است که باعث می شود تزریق ایمن داشت(الارم وجود هوا در ست تزریق،الارم قطع تزریق به هر علتی و…)

  • اجاره دستگاه ونتیلاتور

ونتیلاتور ventilator (دستگاه تهویه مکانیکی یا تهویه مصنوعی) دستگاهی است که کار تنفس را برای بیمارانی که به طور موقت یا دائم دچار مشکلات تنفسی هستند را انجام می دهد.

اگر فردی در تنفس مشکل دارد و قادر به تنفس  و دریافت اکسیژن کافی نیست، به دستگاه اکسیژن نیاز پیدا خواهد کرد. عدم دریافت اکسیژن کافی و دفع کربن دی اکسید،یک وضعیت تهدید کننده زندگی فرد می باشد.

بیماری هایی که باعث تنگی نفس و کاهش دریافت اکسیژن می شود: سکته،سپسیس،فلج اطفال،ذات الریه،آسیب سر،بیماری ریه،آسیب نخاعی،ایست ناگهانی قلب،سندرم دیسترس تنفسی نوزادان،سندرم دیسترس حاد تنفسی (ARDS)

انواع ونتیلاتور:

الف-ونتیلاتور فشار منفی: از اولین دستگاه های ونتیلاتور هستند و به صورت ممحفظه ای شکل که تمام بدن به جز سر و گردن در داخل آن قرار می گیرد وقتی فرد استنشاق می کند، هوای اتاق تخلیه شده و فشار منفی در داخل اتاق ایجاد می‌ شود که باعث کشیده شدن و انبساط دیواره سینه خواهد شد.

ب- ونتیلاتور فشار مثبت (Positive Pressure Ventilator): ونتیلاتوری است که در بیمارستان ها استفاده می شود.در فرایند تنفس، گاز با فشار مثبت بالاتر از فشار محیط به ریه ها فرستاده شده و باعث انبساط قفسه سینه می شود.

ج-ونتیلاتور فشار ثابت: زمانی که فشار راه هوایی فرد را به یک سطح از پیش تعیین شده برساند، متوقف می کند.

  • اجاره مانیتورینگ قلبی

دستگاه مانیتورینگ ،علائم حیاتی بیمار ( ( SPO2 )درصد اشباع اکسیژن در خون،( HR )تعداد ضربان قلب،( IBP )فشار درون شریانی،( NIBP )فشار خون غیر تهاجمی) و هم چنین ( ECG )فعالیت الکتریکی قلب را نشان می دهد.

  • اجاره دستگاه ساکشن

دستگاهی است که با استفاده از فشارمنفی و مکش ترشحات با استفاده از سوندهای نلاتون،ترشحات بیمار را خارج می کند.برای خارج کردن ترشحات با استفاده از این دستگاه باید ازپرستاران مجرب و حرفه ای استفاده کرد زیرا در صورت حرفه ای بودن و عدم ساکشن صحیح،باعث آسیب به مخاط بیمار می شود.

  • اجاره دستگاه Bipap

یک دستگاه کمک تنفسی است که برای بیماران زیر بیشترین کاربرد را دارد:

آسم

بیماری انسدادی مزمن ریه (COPD)

نارسایی احتقانی قلب یا بیماری عروق کرونر

یک اختلال عصبی یا عصبی عضلانی

سندرم هیپوونتیلاسیون چاقی

تنفس ضعیف پس از یک عمل پزشکی یا به دلیل شرایط پزشکی دیگر

برای آپنه انسدادی خواب (یک وضعیت جدی که در آن تنفس شما در خواب متوقف می‌شود)

  • ICU در منزل

( استفاده از دستگاه های مانیتورینگ قلبی،دستگاه ساکشن،دستگاه اکسیژن،کپسول اکسیژن، دستگاه بای پپ و..)

 

اجاره تجهیزات پزشکی در تهران
  • اجاره تجهیزات پزشکی در جردن
  • اجاره تجهیزات پزشکی در زعفرانیه
  • اجاره تجهیزات پزشکی در کامرانیه
  • اجاره تجهیزات پزشکی در فرمانیه
  • اجاره تجهیزات پزشکی در شمال تهران
  • اجاره تجهیزات پزشکی در شیان
  • اجاره تجهیزات پزشکی در قیطریه
  • اجاره تجهیزات پزشکی در هروی
  • اجاره تجهیزات پزشکی در آجودانیه
  • اجاره تجهیزات پزشکی در پاسداران
  • اجاره تجهیزات پزشکی در الهیه
  • اجاره تجهیزات پزشکی در غرب تهران

اجاره انواع تجهیزات پزشکی در تهران

اجاره تجهیزات پزشکی یکی از رایج ترین اقداماتی است که برای بیماران در سنین مختلف انجام می شود. چرا که خیلی از افراد بیمار بعد از گذران دوره نقاهت خود در بیمارستان باید به منزل بروند و به درمان خود ادامه بدهند. به این منظور، نیازمند یک سری دستگاه ها و تجهیزات پزشکی هستند که خریدشان مقرون به صرفه نیست. حتی خود مراکز درمانی هم برای شان اجاره این دستگاه ها هزینه کمتری دارد تا اینکه بخواهند دستگاه را جداگانه خریداری کنند. به عنوان مثال، فرد بیماری که نیاز به دستگاه های تنفسی و قلبی برای مدت کوتاهی دارد، بهتر است جهت اجاره کردن این تجهیزات اقدام کند.

اگر به دنبال یک شرکت معتبر برای اجاره کردن تجهیزات پزشکی در تهران هستید، پویان پلاس  بهترین گزینه برای شما خواهد بود. در این مجموعه انواع دستگاه ها و تجهیزات مورد نیازتان را می توانید با قیمتی مناسب به صورت شبانه روزی، هفتگی و ماهانه اجاره کنید. علاوه بر این، کارشناسان خبره این مرکز شما را راهنمایی می کنند تا بهترین دستگاه را برای بیمار خود انتخاب کنید تا طول درمان کاهش یابد. کافی است با شماره های مندرج در سایت تماس بگیرید تا دستگاه مورد نظرتان را به صورت رایگان درب منزل دریافت کنید.

نکات مهم قبل از اجاره کردن تجهیزات پزشکی

  • قبل از اینکه بخواهید دستگاهی را اجاره کنید، حتما به نکات زیر توجه کنید تا بتوانید انتخاب درستی برای بیمار خود داشته باشید. در غیر این صورت، کاری که انجام می دهید فایده ای ندارد و پشیمان خواهید شد.
  • حتما معتبرترین مراکز و شرکت ها را برای اجاره کردن دستگاه های پزشکی انتخاب کنید.
  • از کارشناس مجموعه بخواهید که کیفیت و استانداردهای دستگاه را به شما توضیح دهند.
  • در زمان تحویل دستگاه، ابتدا آن را تست کنید و سپس اجاره کنید. گاهی دستگاه خراب است و خود شرکت هم مطلع نیست.
  • حتما با پزشک مشورت کنید و ببینید برای بیمار شما چه دستگاهی و با چه امکاناتی را باید انتخاب کنید.
  • تجهیزات پزشکی قابل اجاره براساس فاکتورهایی مانند وزن، سن، جنسیت، نوع بیماری و طول دوره درمان فرد بیمار ارزیابی می شوند. این موارد را فراموش نکنید.
  • بعضی از تجهیزات پزشکی نیاز به یک سری قطعات مصرفی دارند که باید آن ها را نیز اجاره کنید
  • از مرکزی تجهیزات اجاره کنید که دارای تیم کنترل کیفی باشند و محصولات اجاره ای قبل از این که بدست شما برسد تست و بررسی شوند.

چرا اجاره تجهیزات پزشکی با پویان پلاس ؟

همانطور که در بالا گفته شد، پویان پلاس  گزینه مناسبی برای شماست زیرا دارای مزیت های منحصر به فردی است که نمی توانید در مجموعه های دیگر آن را پیدا کنید. در این بخش این مزیت ها را برای شما عزیزان توضیح می دهیم تا بتوانید با خیال راحت کار خود را به ما بسپارید.

  • شما با انتخاب دستگاه مورد نظرتان به صورت آنلاین و یا حضوری، آن را در کمتر از چند ساعت در منزل و یا محل کارتان تحویل می گیرید.
  • کارشناسان ما آموزش های لازم در خصوص استفاده از دستگاه را در اختیارتان قرار می دهند و به تمامی سوالات تان پاسخ می دهند.
  • قبل از اجاره کردن، می توانید با مشاوران ما صحبت کنید و علائم بیمارتان را شرح دهید تا در انتخاب به شما کمک کنند.
  • یکی از خدمات ویژه این مجموعه اجاره تجهیزات پزشکی شبانه روزی، هفتگی و ماهانه با کمترین قیمت می باشد.
  • فرقی نمی کند در جنوب، شرق، غرب، مرکز و یا شمال تهران ساکن هستید. ما دستگاه را در کمترین زمان ممکن به شما تحویل می دهیم.
  • کلیه محصولات برای اجاره تجهیزات پزشکی قبل از این که بدست مشتریان برسد تست و کنترل کیفی میشود و با خیال راحت قابل استفاده میباشد.

تجهیزات پزشکی مراقبت در منزل و بیمارستانی

شایان ذکر است که پویان پلاس  اکثریت دتسگاه های تجهیزات پزشکی را برای اجاره موجود دارد که در ادامه به برخی از آن ها اشاره میکنیم  این دستگاه ها هم کاربرد مصارف خانگی  دارد و هم بعضی از  موارد بصورت تخصصی مورد استفاده در بیمارستان ها است

اکسیژن ساز

یکی از اصلی ترین خدمات مجوعه آسام اجاره دستگاه اکسیژن ساز است.  لاین اکسیژن ساز به قوت کرونا روتنق زیادی پیدا کرد و در حال حاضر آسام ظب دارای یکی از قوی ترین بانک های اجاره این دستگاه در ایران محسوب میشود .

اجاره تخت بیمارستانی

تخت بیمارستانی نیاز اساسی بیمارانی است که مشکل حرکتی دارند و خوابیدن در تخت معمولی برایشان مشکل است.

در زمان های گذشته تخت بیمارستانی فقط قابل استفاده در بیمارستان ها بود ولی امروزه به راحتی میتوانید انواع این تخت ها را در پویان پلاس  اجاره کنید .

اجاره ویلچر

اجاره ویلچر هم از خدمات جدید آم طب است که در تمامی مد های معمولی و برقی در پویان پلاس  موجود میباشد .

اجاره فتوتراپی

با شیوع زردی نوزاد اجاره دستگاه زردی نوزاد  روز به روز در حال افزایش است و ما مفتخریم تیم تخصصی در حوزه اجاره دستگاه فتوتراپی داریم که میتواند پاسخگوی نیاز شما عزیزان یباشد برای اطلاعا بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید :

اجاره دستگاه ساکشن

امروزه خوشبختانه علم تکنولوژی در صنعت پزشکی بسیار پیشرفت کرده است و موجب تولید تجهیزات و دستگاه های بسیار پیشرفته ای شده است. یکی از تحولات جالب در زمینه علم پزشکی، تولید دستگاه ساکشن می باشد. این تجهیزات و فناوری ها جان بسیاری از بیماران را نجات می دهند و کار پزشکان را بسیار آسان می کنند. این فناوری ها خدمات رسانی را به بیماران آسان کرده اند. اجاره دستگاه ساکشن یکی دیگر از خدمات پویان پلاس  است .

اجاره دستگاه زردی نوزاد در کلیه مناطق تهران -نقاط تحت پوشش برای اجاره دستگاه‌ زردی نوزاد

پاسخگوی در کمترین زمان ممکن

با ما از طریق شماره تماس های زیر در تماس باشید

گاهی برخی از بیماران شرایط بهبود در منزل را دارا هستند. اما برای این کار به تجهیزات پزشکی نیاز دارند. از طرفی خرید این تجهیزات بسیار هزینه بر و پس از مدتی بلا ‌استفاده است. لذا بهترین روش، اجاره تجهیزات پزشکی در منزل می‌باشد. در این صورت متقاضیان هزینه کمتری را برای درمان عزیزان خود متحمل می‌شوند. لذا هم به لحاظ اقتصادی و هم به لحاظ کاربردی، اجاره تجهیزات پزشکی در منزل از خرید آن به‌ صرفه‌تر است.

مناطق تحت پوشش برای اجاره تجهیزات پزشکی

_

اجاره تجهیزات پزشکی در غرب تهران

مناطق غرب تهران از پرجمعیت‌ترین مناطق تهران محسوب می‌شوند. این ناحیه به دلیل زیبایی و آرامشی که دارد، بسیار محبوب است. ممکن است به دلیل وسیع و بزرگ‌بودن این ناحیه، نگران تاخیر در ارسال دستگاه تجهیزات پزشکی باشید، اما زردی گرام این مشکل را برای شما حل کرده است. به دلیل واقع بودن یکی از اصلی‌ترین دفاتر مجموعه زردی گرام در غرب تهران، امکان ارسال فوری دستگاه فتوتراپی در غرب تهران فراهم است.

اگر ساکن غرب تهران هستید و نیاز به خدمات زردی از قبیل اجاره تجهیزات پزشکی در یکی از محله‏‌های شهرک غرب، فرحزاد، سعادت آباد، تهران ویلا، چهار دیواری، شهرک گلستان، مهرآباد، دامپزشکی، فردوس، آزادی، شهرک اکباتان، شهران، شهر زیبا، آریاشهر، جنت آباد، پونک، دهکده المپیک، ستارخان، شهرک آزادی، طرشت، گیشا، چیتگر، تهرانسر، حصارک، دامپزشکی، هاشمی و شهرک گلستان دارید اصلا جای نگرانی وجود‌ندارد.

.

اجاره تجهیزات پزشکی در غرب تهران
منطقه 2 گیشا، بلوار مرزداران، سعادت آباد، ستار خان، توحید، شهرک غرب
منطقه 5 صادقیه، سردار جنگل، شهران، جنت‌آباد، اکباتان، پونک
منطقه 9 خیابان رودکی، خیابان آذربایجان، امامزاده عبدالله، شمشیری، استاد معین
منطقه 10 جیحون، زنجان، کارون، مالک اشتر، رودکی، هفت چنار
منطقه 21 وردآورد، تهرانسر غربی، چیتگر، ویلاشهر، شهرک دانشگاه
منطقه 22 دهکده المپیک، شهرک لاله، شهرک صدرا

برای اجاره تجهیزات پزشکی نوزاد در غرب تهران کافی است با مجموعه زردی گرام تماس بگیرید تا با مشاوره و راهنمایی کارشناسان، بهترین و مناسب‌ترین نوع دستگاه زردی نوزاد و شیوه درمان را انتخاب و در سریع‌ترین زمان ممکن روند درمان را آغاز کنید. این خدمات به حاشیه غرب تهران از جمله شهریار، احمد آباد و ملارد نیز ارائه می‏شود.

اجاره تجهیزات پزشکی در شرق تهران

بی‌تردید، ناحیه شرق تهران به عنوان یکی از پرتراکم‌ترین مناطق کل استان شناخته می‌شود. این مناطق به دلیل طراحی و معماری خاصی که دارد، ساکنین بی‌شماری را در خود جای‌داده است. به دلیل نیاز روزافزون به اجاره تجهیزات پزشکی نوزاد در شرق تهران، یکی از نمایندگی‌های اصلی پخش تجهیزات پزشکی ، در این ناحیه قرار دارد.

اهالی شرق تهران که در محله‌‏های نظام آباد، حکیمیه، وحیدیه، پیروزی، شهرک امید، نارمک، شهرک زیتون، تهرانپارس، تهران نو، مجیدیه، نیروی هوایی، شمس آباد، گرگان و سرخه حصار ساکن هستند، می‏توانند برای اجاره تجهیزات پزشکی در شرق تهران مجموعه زردی گرام تماس بگیرند تا با مشاوره و راهنمایی کارشناسان، بهترین و مناسب‌ترین نوع دستگاه زردی نوزاد و شیوه درمان را انتخاب و در سریع‌ترین زمان ممکن روند درمان را آغاز کنند.

اجاره تجهیزات پزشکی در شرق تهران
منطقه 4 پاسداران، تهران‌پارس، حکیمیه، مجیدیه شمالی، سراج، شمس آباد، هروی
منطقه 7 میدان امام حسین، نظام آباد، بهار، گرگان، امجدیه
منطقه 8 نارمک، فرجام، رسالت، مجیدیه جنوبی، گلبرگ، کرمان، تهران‌نو
منطقه 13 پیروزی، نیروی هوایی، فلکه چایچی، نبرد شمالی، شکوفه
منطقه 14 جوادیه، صد دستگاه، پرستار، ابوذر، قصر فیروزه، دلگشا
منطقه 15 شوش، بلوار ابوذر، افسریه، مشیریه

اهالی شهرستان‏‌های اطراف شرق تهران همچون آبعلی، دماوند، پردیس، قیام دشت، فیروزکوه، جاجرود و رودهن نیز می‏توانند به راحتی این خدمات را دریافت کنند.

مشاوره رایگان برای انتخاب دستگاه مناسب

اجاره تجهیزات پزشکی در شمال تهران

اگر ساکن یکی از محله‌های شمال تهران از جمله زعفرانیه، محمودیه، فرمانیه، کامرانیه، داوودیه، قلهک، نیاوران، تجریش، جماران، زرگنده، ولنجک، جردن، دزاشیب، درکه، آجودانیه، لویزان، مینی سیتی، سوهانک، مبارک آباد یا حسین آباد هستید، برای اجاره تجهیزات پزشکی در شمال تهران کافی است با مجموعه زردی گرام تماس بگیرید تا با مشاوره و راهنمایی کارشناسان، بهترین و مناسب‌ترین نوع دستگاه زردی نوزاد و شیوه درمان را انتخاب و در سریع‌ترین زمان ممکن روند درمان را آغاز کنید.

اجاره تجهیزات پزشکی در شمال تهران
منطقه 1 تجریش، جماران، دارآباد، زعفرانیه، نیاوران، فرمانیه، قیطریه، سوهانک
منطقه 2 بلوار مرزداران، سعادت آباد، توحید، شهرک غرب
منطقه 3 ونک، قلهک، دروس، اختیاریه، سئول، بلوار میرداماد

اهالی شهرستان‏های شمال تهران همچون لواسانات و کن و سولقان نیز در صورت نیاز به دستگاه رفع زردی، می‏توانند با کمترین هزینه آن را درب منزل دریافت کنند، همچنین کارشناسان ما آماده ی مشاوره و راهنمایی در این زمینه هستند.

اجاره تجهیزات پزشکی در جنوب تهران

آیا از اهالی جنوب تهران یا ساکن محله شهرک رسالت، دولت آباد، شهرری، بازار تهران، امیریه، منیریه، جوادیه، سیروس، مولوی، کیانشهر، یافت آباد، آذری، اتابک، نعمت آباد، نازی آباد، افسریه، مسعودیه، مشیریه، فلاح، خزانه بخارایی، اتابک و شاپور هستید؟

فقط کافی است برای اجاره تجهیزات پزشکی در جنوب تهران با زردی گرام تماس بگیرید و پس از صحبت با پزشکان مجموعه ما، دستگاه زردی نوزاد را با پایین‏‌ترین قیمت‏‌ها اجاره و به‌دوراز محیط بیمارستان و در خانه کنار نوزاد خود، مراحل درمان را طی کنید.

اجاره تجهیزات پزشکی در جنوب تهران
منطقه 14 جوادیه، صد دستگاه، پرستار، ابوذر، قصر فیروزه، دلگشا
منطقه 17 سه راه آذری، امامزاده حسن، یافت آباد، باغ خزانه، بلورسازی
منطقه 16 نازی آباد، یاخچی آباد، شهرک بعثت، باغ آذری، خزانه، شهرک شهید رجایی
منطقه 19 خانی آباد، خانی آباد نو، بهمنیار، بوستان ولایت، شهرک شریعتی
منطقه 20 حمزه آباد، دیلمان، جوانمرد قصاب، ابن بابویه، استخر، سپاهیان اسلام، منصوریه
منطقه 18 فردوس، تولید دارو، خلیج فارس، شهرک امام خمینی، شاد آباد

اهالی حاشیه جنوب تهران نیز از جمله ورامین، اسلامشهر، شهرری، پرند، رباط کریم، پاکدشت، کهریزک، شریف آباد، صفادشت، چهاردانگه، نسیم شهر و گلستان در زمان کوتاهی می‏توانند به دستگاه رفع زردی نوزاد دسترسی پیدا کنند.

اجاره تجهیزات پزشکی در مرکز تهران

اهالی مرکز تهران که در محله‌های توحید، آپادانا، تخت طاووس، بهار شیراز، جلفا، عباس آباد، امیر آباد، لاله زار، فاطمی، آرژانتین، آذربایجان، جمهوری، استانبول، بهجت‌آباد، طالقانی و یوسف آباد ساکن هستند، می‏توانند برای اجاره دستگاه زردی نوزاد در مرکز تهران با مجموعه زردی گرام تماس بگیرند تا به‌وسیله مشاوره و راهنمایی کارشناسان، بهترین و مناسب‌ترین نوع دستگاه زردی نوزاد و شیوه درمان را انتخاب و در سریع‌ترین زمان ممکن روند درمان را آغاز کنند.

اجاره تجهیزات پزشکی در مرکز تهران
منطقه 6 جهاد، جمالزاده، سنایی، وصال، امیرآباد، یوسف آباد، انقلاب، جمهوری
منطقه 10 جیحون، زنجان، کارون، مالک اشتر، رودکی، هفت چنار
منطقه 11 حافظ، منیریه، ابوسعید، قزوین، هلال احمر، مولوی، پاستور، وحدت اسلامی
منطقه 12

دروازه شمیران، بهارستان، فردوسی، آبشار، پامنار، امامزاده یحیی، سنگلج

اجاره تجهیزات پزشکی

اجاره اکسیژن ساز 10 لیتریاجاره اکسیژن ساز ۵ لیتریاجاره تجهیزات پزشکیاجاره دستگاه بای پپاجاره هلتر فشار خوناجاره هلتر قلباجاره ونتیلاتور

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *